Olen innostunut tekemään käpypitsistä korvakoruja.IMG_20190810_213518_193.jpg

IMG_20190812_095557_488.jpg

Koko ajan työn jälki paranee ja on ihanaa saada aikaiseksi jotain pientä ja kaunista! Korvakorut olen kovettanut tärkillä. Lankana olen käyttänyt ohutta virkkauslankaa. Vyötteet olen harmiksi jo hävittänyt.

Vähän isomman työn tein, kun tein kauluksen/kaulakorun.

IMG_20190817_174204_529.jpg

Tämänkin työn tärkkäsin. Nyt pitäisi löytää sopiva paita tai mekko, jonka kanssa tätä pitäisi. Muistan, että minulla on pienenä ollut violetti samettimekko, jossa oli pitsikaulus. Olin ehkä 3-4-vuotias ja muistan miten hienolta minusta tuntui. Aika jännää, että sellaisen voi muistaa.

20190819_204157.jpg

Rauman matkasta asti olen halunnut nypläystyynyä ja nyt sain sellaisen ystävältä. Vielä kun saan nypylät postista, niin pääsen harjoittelemaan! Olen vain vähän kokeillut, niin että lyönnit ovat tutut, mutta valtavasti on vielä opittavaa. Olen innoissani tästäkin uudesta taidosta! Saa nähdä milloin maltan seuraavan kerran neuloa tai virkata. Jotenkin pitsit vievät nyt mennessään.

On minulla vähän tehnyt mieli uutta ryijypohjaakin. Ne on vain niin kalliita, että pitää katsoa milloin raskin seuraavan ostaa. Yksi aihe olisi valmiinakin ryijyksi. Ja lisää varmasti tulee ideoita.