IMG-20210818-WA0001.jpgIMG-20210818-WA0002.jpg20210818_203204.jpg

Tiikeripaidan tein itselle. Pidän tiikereistä. Minusta ne ovat kauniita eläimiä. En tosin haluaisi kohdata villiä tiikeriä... Lankana Cotton light. Taakse tein pitsineuletta, koska olisi ollut tylsää neuloa vain sileää. Tiikerin kirjoin silmukoita jäljitellen, kun työ muuten oli valmis. Mallikuvan löysin Pinterestistä. Olen tähän paitaan tyytyväinen ja käyttänytkin sitä useamman kerran jo.

20210729_204443.jpg

Tämän valkoisen puseron tein, koska minulla oli lankaa, jonka halusin käyttää.  Alunperin minun piti värjätä tätä puuvillalankaa, mutta se prosessi osoittautui niin monimutkaiseksi etten jaksanutkaan värjäilllä. Lanka on Adlibrikselta. En muista merkkiä. Lanka on ihanan pehmoista ja niin paksua, ettei minulla mennyt tehdessä kauaa aikaa.

20210903_170856.jpg

Viimeisenä neuletakki kummitytölle. Tuli vähän reilun kokoinen, mutta onnneksi lapset kasvaa. Lankana merinovillaa, jotka sain yhdeltä kaverilta. On hankalaa tehdä toiselle vaatteita kun ei pääse välillä sovittamaan!

 

Tällähetkellä työn alla on neulemekko itselle ja ryijyliivi ystävälle. Neulemekko on hidas tehdä, sillä neulon sitä Novitan Venla - langasta. Olen kuitenkin jo voiton puolella, sillä olen tekemässä kaarroketta.