

Hihatin omasta päästä. Oikeastaan tämä on minivillapaita. Lanka on ihanan pehmeää Drops Nordia. Ajattelin että tämä käy hyvin mekkojen kanssa talvella. Joskus kun on vähän kylmä, muttei niin kylmä että tarvitsee villapaidan.
keskiviikko, 25. heinäkuu 2018


Hihatin omasta päästä. Oikeastaan tämä on minivillapaita. Lanka on ihanan pehmeää Drops Nordia. Ajattelin että tämä käy hyvin mekkojen kanssa talvella. Joskus kun on vähän kylmä, muttei niin kylmä että tarvitsee villapaidan.
Olen 29-vuotias artesaani, ryijytaiteilija, käsityöläinen. Blogissani kerron intohimostani käsitöihin. Neulon, virkkaan, kudon, ompelen, nyplään, käpyilen ja muuta sellaista.
Ethän kopio kuviani ilman lupaa!
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.