20190918_163406.jpg

Ostin Ikeasta lampunvarjostimen ja tein siihen kukkia ja perhosia käpypitsillä.

20190925_193158.jpg

Nypläämisessä olen edistynyt sen verran, että huomaan missä olen tehnyt virheitä... Ei se helppoa ole, mutta on hyvä etten yksin opettele. Kyllä kurssilla on kivempaa.

20190928_204720.jpg

Tämän Elämän puun tein lahjaksi veljelle ja hänen tyttöystävälleen. Olen tähän mennessä tehnyt vain pieniä makrameetöitä niin oli mukavaa tehdä vähän isompaa.

20190928_204502.jpg

Ja viimeisenä ryijy, jonka olen aloittanut. Oli se pohja vain hommattava, kun teki niin kovasti mieli ryijyn tekoon. Odotan sitä että pääsen tekemään yläosaa. Siitä tulee värikäs! Nyt on kyllä paljon eri tekniikoita, joilla tehdä käsitöitä. Välillä on valinnan vaikeus, kun miettii mitä tekisi. Lisäksi olen innostunut maalaamisesta. Käyn myös maalauskurssilla. Välillä on myös pakko olla tekemättä mitään.

Usein olohuoneeni on aivan sekaisin, koska siellä on käsitöitä ja maalausjuttuja pitkin ja poikin. Tänään sain siivottua sen sekasotkun ja ai että tuntuu hyvälle. Ja nyt voi taas sotkea... Mutta eikö olekin niin, että kun on joku projekti kesken, niin pitää saada sotkea rauhassa. Ja että projektin kestäessä ei liikoja siivoilla.